29 januari 2013

Blond Amsterdam giftset orange

Misschien moet ik het toch maar toegeven, ik ben echt een sucker voor Blond Amsterdam. De poppetjes zijn zo schattig en geloof het of niet, zelfs mijn vader is overstag! Zo liepen wij laatst samen door de DA waar deze cutie pie giftsets lagen, met 70% korting. Zelf ben ik echt benieuwd hoe deze beauty producten van Blond zijn, aangezien dat ik eigenlijk op het uiterlijk van het setje afstapte haha! 


De hand wash en hand lotion zitten in een super schattig doosje, wat ik echt een dikke plus vind. Op het doosje staat 'for you' en laat gelijk zien door de sinasappels dat er iets met sinasappels in zit. Het doosje bewaar ik gewoon en ik stop er andere dingetjes in.


Nu de producten zelve, een hand lotion en een hand wash. Ze ruiken beiden het zelfde lekker fris naar sinasappels. Vooral bij de handwash blijf je de geur goed lang ruiken en na het gebruik voelen je handen ook lekker zacht aan. De hand lotion is niet te vloeibaar en niet te troebel, precies goed, waardoor je hierdoor heerlijk zachte handen krijgt. Voor het slapen smeer ik m'n handen het liefst hier nog even mee in, omdat ze zo heerlijk ruiken en doordat mijn handen er lekker zacht van worden. 


De flesjes hebben een handige pomp dop waardoor je gemakkelijk de juiste dosering neemt. Guttegut, wat zien de flesjes er toch gezellig en vrolijk uit! Het siert de wastafel op een hele leuke manier.

De prijs is  €17,95. Wat ik een hoog bedrag vind, voor deze twee producten. 
Los kost de handwash €7,95 en de hand lotion €9,95.

Blond Amsterdam beauty producten no or go?