5 februari 2013

Little fashionable me

Terwijl ik aan het leren was vond ik onder tussen een paar oude foto's van mezelf in absoluut geweldige kleding (ra, ra, wat klopt er niet in deze zin, 'leren'). Jiami heeft een tijd terug de 'little fashionable me' tag bedacht en het leek mij dus ook leuk om deze te doen! Ik was namelijk wel echt de fashion diva zelve!





Wat was jouw vrolijkste outfit?
Ik weet het nog als de dag van gisteren dat ik altijd mijn Pipi Langkous pakje droeg. Echt sexy lexy, met die prachtige kousen eronder! Het zat heerlijk en ik voelde me altijd helemaal Pipi, zo vertelde mijn moeder dat ik altijd ondeugende dingen ging doen als ik dat pakje aan had. 



Welk kledingstuk zou je nooit meer willen dragen?
Het is heel erg, maar ik wil nooit meer kleding met knoopjes dragen. De laatste tijd wordt het al wat minder, maar als je nu nog in mijn kast kijkt zie je misschien 2 dingen met knoopjes en daar blijft het bij! Vroeger bleef ik altijd haken met mijn haar aan mijn vaders overhemd.. Dat zal vast de reden zijn van mijn 'trauma'. 



Met welke kleding stuk heb je fijne herinneringen?
Dat is het vissenpakje, hij was van een heel gek stofje en zat super lekker. Visjes all over en hij moest altijd mee op vakantie!



Bij welke outfit denk je echt 'noooooo'?
Tijden veranderen, de mode veranderd dus dat is best lastig om te zeggen.. Straight to the point denk ik echt 'nooooooo' bij heel mijn kapsel. Het zat altijd op een erg, modieuze manier en vooral mijn pony was altijd mooi recht geknipt haha, thanks mom!



Welke kleding vind jij wel leuk?
Mijn sterrenjasje, ik kreeg er altijd heel veel complimentjes over, van cassières en random mensen. Best tof dat galaxy nu zo in is en ik altijd zo'n jasje had. 

Was jij vroeger de fashion diva zelve?