15 februari 2013

OMG! @ NYFW 2013

De New-York fashion week vond ik geweldig, vooral de collectie van Marc Jacobs <3. Na een beetje research op internet kwam ik toch wel hele geinige spraakzame leuke vreemde looks tegen. Ik ben benieuwd wat jij er van vindt dus laat je mening achter! Happy moment: mijn shift toets doet het weer dus ik kan weer volop met leestekens typen.



OMG! De Chanel hula hoop tas... En deze keer niet op de catwalk, maar wel echt gedragen op straat, 'straat'. Dit is Kyle Anderson van Mairie Claire en hij is accessories editor. Well, dat is ook wel te zien  met deze gigantische tas.. Zelf zou ik er niet mee over straat gaan, zelfs niet naar de NYFW, maar hem siert het wel. 

OMG! Faux bokshandschoenen.. De linkse is van Altuzarra en de rechtse van Alexander Wang. Eigenlijk begrijp ik het niet, is het nu de bedoeling dat boksers dit gaan dragen? Of moeten wij dit werkelijk waar gaan dragen. Kleine faux handschoentjes lijken mij daarentegen juist wel helemaal super! 


Toen ik deze foto zag was het eerste wat ik dacht 'OMG', maar toen ik verder las kwam ik erachter dat Chloe Sevigny zelf een rol als model vervulde tijdens de openings ceremonie en hierbij deden zij een demonstratie geïnspireerd op Pussy Riot, een feministische band uit Rusland die opkomt voor de vrouwen rechten.


OMG! Een kat, hoe leuk. Hier wordt toch ieder mens blij van? Het leuke beestje liep de CATwalk af tijdensTracy Reeces show. Ik vraag me af of het model zich op haar gemak voelde, want volgens mij brengt de cat het er wat beter vanaf op de catwalk. 


Ah, een lijk! De show van Thom Browne was een griezeligen bedoeling. Hier boven zie je een model die nog niet uit zijn leiden verlost is van het dood zijn spelen. Wat een baan, wat een baan!

Wat is voor jou echt een O EM GIE moment?