22 februari 2013

Vijf toppertjes

Bij deze vijf toppertjes voel ik de liefde, de passie. Liefde, ik zal het woord even voor je definiëren: het gevoel dat je van iemand houdt of het gevoel dat je iets erg fijn vindt. Dank u wel, woordenboek. Nou en of ik iets erg fijn vind, deze dingen vind ik meer dan fijn, ik vind ze geweldig, zalig, voortreffelijk, meesterlijk, excelent, volmaakt, uitstekend en fantastisch.


De voeten crème van l'Occitane is echt een must voor mijn voetjes! Al helemaal als het extreem koud is, wat het was in Praag waar ik deze week heen ging. Dit is een klein makkelijk verpakkingje van 30 ml dus zij (ja vrouwelijk!) kon  makkelijk mee in de handbagage. :)

De laatste tijd ben ik echt heel druk bezig in mijn Wreck this journal boek! 'Creëren is vernietigen' en dat gaat zeker goed. Hij ruikt trouwens heerlijk naar Candy van Prada <3. Misschien leuk om een flick trough te doen als ik hem af heb wat nog even gaat duren?



Deze armbandjes kocht ik in Praag bij de H&M! Eigenlijk is het een setje van drie, maar de derde vond ik niet zo leuk.. De veer gaf de doorslag dat ik het setje kocht, love love love en ik heb ze tot nu toe al elke dag gedragen, lekker vernieuwend! Oh ik had het zo te zien koud..


Oké, ik geef het toe.. Als je om half zeven 's morgens nagellak koopt ben je misschien wel een koopverslaafde, maar goed dit lakje vond ik heel erg mooi dus dat compenseerd het weer haha! Dit is Pink yet lavender van de Mariah Carey collectie van OPI. Nail polish we're made for each other :$.



Dit liedje, de clip, zo puur en vol passie. Ik vind het prachtig en krijg er geen genoeg van dus genoeg reden om hem/haar in dit rijtje te zetten! Thanks Rihanna.

Hoe zit het met jouw toppertjes op het moment?