9 mei 2013

Derp

Kusjes, knuffels en heel veel groetjes van achter m'n bureau vandaan! Nu knalt Justin Timbaaaalake door m'n speakers, hoor ik de buurvrouw regelmatig zenuwachtig lachen en neem ik nog een slokje van m'n koffie (nee dit keer geen thee!). Eigenlijk zou mijn neus nu in de boeken te vinden moeten zijn, maar ik miste jullie gewoon net ietwat te veel... Snap je, studie ontwijkend gedrag, uhu uhu

Oh god, nu vergeet ik bijna iets verdomd leuks te vertellen! Ik, heb, me, namelijk, ingeschreven, voor, de, studie, *trommelgeroffel* WERK-TUIG-BOUW-KUN-DE! Say whut? Ja, een hoe zal ik het zeggen, mannen studie met grote machines en vooral veel mannen.. Goed, maar wie zegt dat wijven dat niet kunnen? Ik zal ze eens wat laten zien! ;) Ah helaas is het nu één uur en had ik met mezelf afgesproken om dan weer naar m'n beste vriendjes (boeken) te gaan... Adieu, auf wiedersehen, au revoir, good bye, DOEI!!!!